PUA: Pick Up Artist
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη

5 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη Empty Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από blade Σαβ 17 Δεκ 2011, 05:31

Καλησπερίζω όλη την παρέα από την όμορφη Θεσσαλονίκη!Είμαι 22 χρονών κ είμαι φοιτητής εδώ.Γενικά σαν χαρακτήρας θα έλεγα οτι είμαι αρκετα υπομονετικός,ανοιχτόμυαλος αλλά ταυτόχρονα και λιγο εσωστρεφής και ντροπαλος.Δεν εξωτερικέυω ευκολα τα συναισθήματα μου και καλώς η κακώς έχω ακουσει πολλές φορές απο κοπέλες το "εισαι πολύ καλο παιδί" κατι που δεν το θεώρω πλεονέκτημα μου...
Γενικά η αρχή μου με τις γυναίκες δεν ήταν εύκολη.Δυσκολευόμουν, και κατά κάποιο τρόπο "φοβόμουν" το άλλο φύλλο γι αυτό κ άργησα σχετικά να κάνω την αρχή.Ξεκίνησα με διάφορες φάσεις στα 15 μου(1η λυκείου) κ μετά συνέχισα έτσι!Σχεση δεν έτυχε, και δεν είχα δοκιμάσει να κάνω.Για καλή μου τύχη όμως κάθε καλοκαίρι την έβγαζα στη Χαλκιδική όπου και τα πράγματα ήταν πιο χαλαρά!Μου έδωσε αρκετή ώθηση και κατά μεσο όρο φάσωνα 2-3 κοπέλες κάθε καλοκαίρι(πολλές εκ των οποίων ήταν τουρίστριες!)Για έναν ανεξήγητο λόγο με τις ξένες είμαι πολύ πιο άνετος κ δεν κολλάω τόσο(ίσως επειδή ξέρω ότι πολλές έρχονται ελλάδα γι αυτόν το λόγο!)Anyway!Tώρα έχω μια μακροχρόνια σχέση και περνάω αρκετά καλά!Αλλά το παιχνίδι είναι παιχνίδι και δεν σκοπεύω να το αφήσω!Έχω πολλά ακόμα να μάθω κ αυτό σκοπέυω να κάνω!