PUA: Pick Up Artist
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Καλησπέρα και από μένα!

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Καλησπέρα και από μένα! Empty Καλησπέρα και από μένα!

Δημοσίευση από killinshot Πεμ 17 Νοε 2011, 06:20

Γεια σας!Είμαι 19 χρονών,φοιτητής,και μένω στην Λάρισα.Ως άτομο θα έλεγα ότι έχω υπομονή,και πιστεύω ότι τίποτα δεν πρέπει να σε πτοεί,αλλά να συνεχίζεις παρακάτω...
Με το γυναικείο φύλο τώρα,έχω κάνει 2 σχέσεις (γύρω στο 6μηνο και οι 2).Από ανοίγματα κάνω και μόνος και μαζί με φίλους όταν είμαι,με μέτριο ποσοστό επιτυχίας.
Όσον αφορά το παιχνίδι,το ανακάλυψα πριν 5 μήνες.΄Έχω διαβάσει το βιβλίο του Νeil Strauss "the game" και το "the venusian arts handbook" του mystery,την υπάρξη του οποίου ανακάλυψα μετά από έρευνα στο ιντερνετ.Θα έλεγα ότι ειδικά το 2ο μου έχει δώσει ερεθίσματα και με έβαλε σε έναν συγκεκριμένο τρόπο σκέψης,έτσι ώστε με την εξάσκηση να γίνομαι καλύτερος!Ήταν πράγματα που δεν γνώριζα,και τώρα πιστεύω ότι πρέπει να μπούνε οι σωστές βάσεις και για την συνέχεια (κακά τα ψέματα ακόμα στην αρχή είμαι).Το site το ανακάλυψα τυχαία στο google,ψάχνοντας για την υπάρξη ελληνικής κοινότητας που να ασχολείται με το pickup Smile
killinshot
killinshot
No star yet
No star yet

Αριθμός μηνυμάτων : 1
Registration date : 15/11/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Καλησπέρα και από μένα! Empty Απ: Καλησπέρα και από μένα!

Δημοσίευση από sniper Πεμ 17 Νοε 2011, 18:13


Υπάρχουν και άλλα μελή στο forum μας απο Λάρισα,όπως ο Tolios και ο Akis.επικοινώνησε μαζί τους με pm και οργανωθείτε εκεί.Είναι καλά παιδία και αξιόλογα άτομα.

Η εγγραφή σου ενεργοποιήθηκε.

Καλωσηρθες στην παρέα μας. Smile
sniper
sniper
4 stars
4 stars

Αριθμός μηνυμάτων : 502
Ηλικία : 34
Τόπος : __Θεσσαλονίκη__
2 λέξεις για σένα : Δεν κάνω επανάσταση,απλά ζω σ'άλλη διάσταση... Διάλεξα ρόλο & σενάριο στη παράσταση.....
Registration date : 28/09/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα